Usuarios Contectados 13 usuario(s) en línea ( 10 usuario(s) navegando Foro) Registrados: 2 Invitados: 11 Gallen, J_Arctic, más ....
|
Usuarios revisando este tema :
1 Invitados:
|
|
Silencio, se juega a Cthulhu amb el Presi |
|
Nigromante Hippy 
|
Benvolguts socis i simpatitzants, darrerament m'ha tornat la febre dels jocs de rol i m'he decidit a fer partides de Cthulhu al club. Busco jugadors, no cal experiència prèvia només es demanarà respecte pel transfons del personatge i l'ambientació i posar la interpretació i la lògica per sobre de les regles. La idea es anar fent partides d'1-2 sessions i si la cosa rutlla anar cap a campanyes.
Com que tinc bastanta disponiblitat de dies i hores us poso diverses opcions per a que us apunteu, el dia i hora amb més gent serà quan es facin les partides, es prega una mica de compromís als jugadors, però amb certa flexibilitat si algú no pot una sessió o acordar canvis puntuals de cita (sobretot si el master no pot, jejeje). 4 Opcions: Divendres de 18:00 a 21:00 (Potser amb els que vinguin a les portes obertes) Dissabte de 18:00 a 21:00 Dissabte de 22:00 a 01:00 (Ja sopats o sopar previ al club, després a fer maldats;) Diumenge de 18:00 a 21:00
Màxim 5-6 jugadors, mínim 3-4, per grup. Data d'inici: 1a setmana de juliol. Apunteu-vos, que ho passarem de puta mare!
PD: S'accepten propostes d'altres horaris i dies (entre setmana), i potser canvio en algun moment l'ambientació a una medieval-cínica-fantástica, jejeje
Enviado el: 7/2 12:40
|
|
|
|
|
Re: Silencio, se juega a Cthulhu amb el Presi |
|
Nigromante Hippy 
|
PD: S'accepten propostes d'altres horaris i dies (entre setmana), i potser canvio en algun moment l'ambientació a una medieval-cínica-fantástica, jejeje <---- dins d'aquesta ambientacio esta Krull?¿ 
Enviado el: 7/2 16:31
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
tens una obsessio amb aquesta peli... XD
Enviado el: 7/2 16:46
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
Perque ho dius Vidal? Video
Enviado el: 7/2 17:26
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
M'apuntaria amb aquesta opcio: Dissabte de 22:00 a 01:00 (Ja sopats o sopar previ al club, després a fer maldats;)-> caipiiii
Enviado el: 7/2 19:29
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
Los Aztecas tenían razón el fin del mundo está cerca, el Xonas jugando a rol, el Presi dirigiendo una partida, solo falta que el Koman quiera crear una partida de D&D y todo estará decidido el Apocalipsis vendrá muy pronto, XD
Enviado el: 7/3 0:41
|
|
|
|
|
|
Administrador 
|
"es demanarà respecte pel transfons del personatge i l'ambientació i posar la interpretació i la lògica per sobre de les regles"
Tal como hacia el presidente cuando jugaba.
Enviado el: 7/3 10:38
|
|
|
|
|
|
Troll Fashion 
|
Jo m'apunto, a qualsevol horari, també podria jugar entre setmana per les tardes (com a molt fins les 10:30h).
Enviado el: 7/3 10:40
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
jo mapunto, total disponibilidad
Enviado el: 7/3 21:44
|
|
|
|
|
|
Nigromante Hippy 
|
Venga, aun hay plazas! De momento cuento 3: Mon, Bretonio, Vindi. Slann i koman no entenc si si o si no. Lento ja m'ha dit que no per culpa dels torns. Recordeu que serà Cthulhu inicialment.
Enviado el: 7/5 8:45
|
|
|
Puede ver mensajes.
No puede enviar mensajes.