Juegaarol.com

El Espíritu del rol

A + A -
Login
Usuarios Contectados
9 usuario(s) en línea (4 usuario(s) navegando Foro)

Registrados: 2
Invitados: 7

Xona, Gilead, más ....

Usuarios revisando este tema :   1 Invitados:

« 1 ... 7 8 9 (10) 11 12 13 ... 55 »

Re: liga warhammer 2010
Nigromante Hippy
Ausente
Perdona, pero va ser una tactica totalment estudiada... Ja sabia que els trolls pararien tot un flanc del enemic... sino no ho hagues fet...¬¬

Enviado el: 2/8 14:44
Transferir el mensaje a otras aplicaciones Transferir a

Balrog Cachondo
Ausente
ola soc el MEllau i poto caos bull saber contra ki em toca aquesta semana (GRUP B) m'o podeu dir i donarme el seu mobil o el correu sisplau esque visc a canbrils i no puc vindre cada dia gracies lo abans millor.

la batalla enterior que em tocaba contra el marc bersaber(sheldon) no esta apuntada esque la meva mare va tenir un accident i no ban poder jugar ya la jugarem el divendres. grasies.

Enviado el: 2/10 10:15

Nigromante Hippy
Ausente
Doncs t'emborracharem cada dia si POTES caos, així el Torment podrá acabar-se el seu exèrcit de caos. I a quina temperatura BULLS? jo se que l'aigua bull a 100 graus, no ?? XDDD

El nostre amic estimat per tots, Gallen, t'ho dirà i no et preocupis, divendres també es jugaràn altres partides. ;)

Ah! Els verbs acabats en -ava i -aves en català s'escriuen amb V (de Vendetta) i en castellà amb B (de Benaiges) i una última cosa: "no Vam poder jugar" . No t'ho prenguis malament, normalment no corregeixo, jo també faig alguna falta d'ortografia, pero aquest cop no ho he pogut evitar.

Enviado el: 2/10 13:55

Nigromante Hippy
Ausente
Que bonito Arctic ayudando a los socios más jovenes del club a que tengan una buena educación y que no acaben como nosotros, que si no usamos el corrector del word nadie entendería nuestros mensajes, jejejeje.

Enviado el: 2/10 15:08

Nigromante Hippy
Ausente
Aiii si pompeu fabra aixeques el cap....doncs es donaria un cop amb la tapa jur jur jur

Enviado el: 2/10 15:19

Nigromante Hippy
Ausente
Aqui el comisari. Doncs aixo. Les partides al club... XD. I no patiu que la jornada son dos setmanes. Encara teniu aquesta setmana per jugar. Ademes teniu que fer la quiniela de la setmana que be tambe.

aquest cap de setmana penjare un calendari al club. Aixi sabreu contra qui heu de jugar

ciao bambinos

P.D. espero que la teva mare estigui be...

Enviado el: 2/10 16:32

Balrog Cachondo
Ausente
ya e posat el post a l'altre lloc grax

Enviado el: 2/10 21:39

Balrog Cachondo
Ausente
las bestias aplastaron a los necros.... pero el general vampiro aplasto a los minotauros y un proyectil certero mato a 4perros e hizo uir el ultimo dejando el "tesoro" solitario... dejando asi una marginal a favor de las bestias... xDDD

Enviado el: 2/12 21:56

Nigromante Hippy
Ausente
y Las BRETOLEGIONES han sido diezmadas de tanto xocar contra la caballeria del caos, pero no os creais que me lo han masacrado todo, no. Esta vez, ha sobrevivido el Gilifante, para rendir honores a los caidos que se habian levantado, para acabar con la vida de una ligera, de un paladin, un mago, un gigante suicida, i una unidad de guerreros del caos, en fin...

Enviado el: 2/12 22:12

Balrog Cachondo
Ausente
Despres de veure la batalla del Reis Funereris estic més tranquilet, ja que la setmana que ve em toca jugar a mi contra el bretonio. Ja no estic tan preucupat per banya de vermell i verd el camp de batalla XD, que el meu Whaaag dongue de menjar als gossos!!

Enviado el: 2/13 14:41

« 1 ... 7 8 9 (10) 11 12 13 ... 55 »

Puede ver mensajes.
No puede enviar mensajes.